Son Yazılar

13 Ağustos 2016 Cumartesi

ATEİZM`E CEVAP 3



ATEİZM`e 2 CEVAP

1- Psikopat bir Allah zaten var, Şeytan kim ki? 4/56.
2- Cennet denildiğinde akla gelen Huriler.

SORU 1; İnkar edenleri halden hale sokan bir Allah var, mesela 4/56 bunun örneğidir. Ne diyorsun bu duruma?

CEVAP; Bir insanın KURAN İLMİ`nde Cehennemi yaşaması için ÖLMESİNE gerek yoktur. Bilinen manada ölümden sonraki ŞEKLİ CEHENNEM inancı kişilerin algılayışına bırakılır.
Kuran İlmi İnsanın BİRİNCİL OLARAK hissiyatlarını, davranışlarını muhatab alır ve bunun için kişinin ÖLÜMÜNDEN SONRASINI değil YAŞANILAN HAYATI tasvir eder.
Bu tanımlama ŞEKLİ olarak AHİRET inancını ve CEHENNEM`in varlığı inancını TAMAMEN reddetmez. Sadece bunları BİRİNCİL olarak muhatab almaz. Dolayısıyla bir ATEİST ile bunların varlığını ya da yokluğunu konuşmak ya da tartışmak abesle iştigal olacaktır.
O halde biz, şimdi aslolanı yani hayata yönelik olanı yazalım.

CEHENNEM deyimi bir insanın, gerek fiziki ve gerekse ruhsal olarak ihtiyaçlarının karşılanamadığı ya da karşılanmadığı mekanlardır. Bazen fiziki olarak ihtiyaçlarımız karşılanır ama RUHSAL olarak AÇ bırakılırsak bu da Cehennemimizdir.
Bir kadını ya da evladını MADDİ olarak DOYGUN hale getirebilirsin ama RUHSAL olarak ona SEVGİNİ veremezsen ona Cehennemi yaşatırsın. Bazen de sevgini aşkını verirsin ama eşini çoluğunu çocuğunu AÇ bırakırsan yine onlara CEHENNEMİ yaşatırsın.
Eğer bir ATEİST bu örneklemelere ''TAMAM KABUL EDİYORUM'' derse, KURAN İLMİ`ne göre bu kişi bu konuda MÜSLÜMAN sayılır. Eğer ''HAYIR KABUL ETMİYORUM'' derse YAŞANILAN HAYATIN BİZZAT KENDİSİNİ kabul etmemiş olacağından KAFİR sayılır.
KURAN İLMİ`ne göre insanların MÜSLÜMAN ya da KAFİR sayılmaları bu insanların ÖLÜM SONRASI ŞEKLİ CEHENNEM`de dahil olmak üzere hayatlarında hiç görmedikleri ritüeller üzerinden karara bağlanamaz.

CELDE-CULUD- CİLD yani DERİLERİMİZ, Kuran İlminde bilinen manada vücudumuzu örten şekli organımız anlamında kullanılmaz. Bu deyimler bir insanın SINIFINI belirler. Bir insana ZALİM ya da HAİN ya da ATEİST ya da KADIN ya da ERKEK ya da EŞCİNSEL ya da SUÇLU ya da MASUM ya da MÜSLÜMAN ya da KAFİR ve daha binlercesi, DEDİĞİNİZDE onun CİLD rengini söylemiş olursunuz.
Eğer bir insan sadece ZALİM ise ona artık normal bir insan gibi muamele gösterilemez. Çünkü ZALİM olmakla DERİSİ DEĞİŞMİŞTİR. Eğer Zalim olmasına ek olarak bir de KATİL olursa derisi bir kez daha değişir.
Eğer sevdiğiniz insan sizi arkanızdan hançerlerse, bu kişinin sizin nezdinizde DERİSİ DEĞİŞMİŞ olur. Eğer HAİN diye bildiğiniz insanın meğer ne kadar iyi bir insan olduğunu anlarsanız yine size göre bu insanın DERİSİ DEĞİŞMİŞ olur.
Bir insan dünya hayatında iken CEHENNEM`ini yaşamaya başlarsa bu onun Cehennemde olduğunu gösterir. Böylece bu aşamada DERİSİ DEĞİŞMİŞTİR. Ancak bu kişi henüz AZAP ile tanışmış sayılmaz.
Bir insanın CEHENNEMDE olması ile CEHENNEM AZABI içinde olması aynı şey değildir. Eğer kişi CEHENNEM`de iken bir de aklını kaybederse, sevgisini kaybederse, sevgilisini kaybederse, işte bu ona AZAB olur.
Yıllarca hapishanede kalırsın bu senin için CEHENNEM`dir. Ama aklını, basiretini, sevdiklerini kaybetmezsen sana Cehennem AZAB edemez. Yani Cehenneme girmekle senin DERİN ancak bir kere değişir. İkinci kez değişmez.
Bir insan, eğer kendi hayatını Cehenneme çevirirse ve buna ek olarak sevdiklerini de ya da sahip olduklarını da kaybetmeye başlarsa, bu Cehennem artık onun için sadece Cehennem olmaz, Cehennem Azabına dönüşür. Böylece 4/56`ya göre AZAB`ı da tatmak için DERİSİ değiştirilir.

-------------------------------------------

SORU 2; Cennet denildiğinde akla ilk gelen şeyler hurilerdir ve genelde Müslümanlar bunun hayalini kurarlar. Bunu yaşayabilmek için de dünyada, bir sürü eziyet ya da fakirlik çekilir. Müslümanlar bu hikayelerle sömürüldüğünün farkına ne zaman varacaklar?

CEVAP; Haklısınız. Bunları kullanıp da milyonlarca insanı sömüren, onları uyuşturan sayısız topluluk var. Hemen hemen şekli bütün dinlerde bu mevcuttur. AMA aslolan her zamanki dediğimiz gibi KİTAB>KURAN dönüşümü sonucunda ortaya çıkacak olan anlamdır.

KURAN İlminde HURİ-HAVARİ ile VELİ-EVLİYA deyimleri birbiriyle eşleşir.
Sendeki istek veya motivasyonun karşı tarafta da oluşması ikinizi birbirinize Veli-Evliya yapar. Ama sendeki istek ve motivasyon karşı tarafta yoksa, sen onun Velisi olurken o senin Havarin-Hurin olur.
Örneğin; çocuğunu okutuyorsun, yemiyorsun içmiyorsun ona gönderiyorsun, ona önem veriyorsun. Ama çocuğun seninle AYNI ÖLÇÜDE duyarlı değil. Böyle olunca; sen çocuğun için Veli olurken, çocuk senin için Havari-Huri hükmüne geçer.
YA DA sen, çocuğunu okutuyorsun ama hiç sıkıntıya girmiyorsun ama buna rağmen çocuk sana, senin ona vermediğin kadar değer veriyorsa, çocuk baba için Veli olurken baba çocuk için Huri-Havari hükmüne geçer.

Cennetteki tüm nimetler, Cennettekiler için HURİ hükmündedirler. Sende onlar için ya Veli hükmündesindir (şiddetli istek) ya da Huri hükmündesindir (onların istediği derecede sen istemiyorsun).
Yani Huri-Havari deyimleri kadınla kızla alakalı değil, karşı tarafa karşılıklı duyulan isteğin SEVYESİ ile alakalıdır.

Umarım istifade edersiniz, İYİ OKUMALAR.

HALİL SERGİN

Kitab, hayattır. Kur`an ise hayatın doğruları.


Uludağ Üniversitesi'de okudu
Teknolog Bilgisayar'da çalışıyor


  • Blog Yorumları
  • Facebook Yorumları

0 yorum:

Yorum Gönder

Item Reviewed: ATEİZM`E CEVAP 3 Description: Rating: 5 Reviewed By: Kuran Çalışmaları
Yukarı Git