Son Yazılar

12 Ağustos 2016 Cuma

Vay ya da yok..!



İnançsız da olsan hayatı inkar edemezsin.
Allah öyle bir kitab inzal etmiş ki Allah`ın KENDİSİNİ bile inkar etsen HAYATI inkar etme ve cennete git.
Sen ALLAH yok de ben var diyeyim ne fark eder ki HAYATI doğru yaşadıktan sonra!
Hani bir söz var “Beni görmek demek illa yüzümü görmek demek değildir, Benim düşünce ve fikirlerimi anlıyorsanız bu size yeter.”

ALLAH, olup olmadığının derdinde değil. Siz düzgün bir hayat yaşayın CENNET`i zaten dünyada elde edeceksiniz.
Dikkat edin, Kitab`ta ALLAH ile NEKERE yani İNKAR yan yana geçmiyor ! Çünki ALLAH, Kuranda öyle bir manada kullanılıyor ki, bu manayı yakaladığında İNKAR edemezsin çünki bu HAYATIN İNKAR edilmesi gibi bir şey olacaktır ve saçmadır ! İşte o manayı bul.
Yine misal “SALAT” kavramına öyle bir mana veriyorsun ki kendilerine Müslüman diyenlere ait bir şey olmaktan çıkıyor ve nereye gidersen git nerede olursan nereli olursan ol SALAT yaşanıyor. SALAT olmadan İnsan yaşayamaz.
Nereye gidersen git RAMAZAN İnsanın hayatında.
Nereye gidersen git SIYAM İnsanın hayatında.
Nereye gidersen git KURBAN İnsanın hayatında, Muhammed hayatında, İsa hayatında vs vs vs..
Şimdi sen ALLAH yok diyorsun. E tamam yok de, ne olacak yani ? ZATEN VARMIŞ GİBİ HAYAT SÜRMEKTESİN !

Lan oğlum şurada bir fakir var gel birlikte yardım edelim, çare olalım, çözüm olalım.
Mısırdaki İnsanları, Suriyedeki vs vs vs yerlerdeki İnsanları görüyoruz ve yüreğimiz sızlıyor ! Müslüman müslümanı katlediyor. Camilerde insanlar Allahuekber dedikten sonra birbirlerini öldürüyorlar. Buna yürek dayanıyor mu ?
Sen ateist ol ben Müslüman. Sen Allah yok de ben var diyeyim abi ne olacak ? Bu ortam için yüreğimiz sızlıyormu, bir şeyler yapmak istiyormuyuz sen ona bak.
Sonuçta biz, Rabbilalemin`in bize bahşettiği şu hayat içerisindeki güzellikleri meşru dairede yaşar ve paylaşırsak CENNET zaten dünyadayken oluşacaktır. Cennete gitmek için ahret denilen bilinen hayatı beklemene gerek yok. Ortam böyle olunca sen zaten CENNETİ yaşayacaksın.
Bir ihtiyaç sahibinin işini gördüğünde o adamın sana gösterdiği minneti düşün. O anda nasıl mutlu olduğunu düşün. Varlığının bir işe yaradığını görüyorsun ! Onun çoluğunun çocuğunun yüzünde sana karşı öyle bir tebessüm oluyor ki al sana CENNET yav..! Ben bunu yaşadıktan sonra ölsem de, cennet olsa ne olur olmasa ne olur ya ?
Yaşadım mı bunu ? Tatdım mı o hissi ? Daha ne abi.
Burada kazanmışım, varsa eğer nasılsa orada da kazanacağım böyle bir hayat yaşanıldığında.

O zaman inançlı inançsız kavgası niye ? Bu ayrışmanın sebebi ne ?
Düşünün bu sorunun cevabını ve mertçe cevap verin kendinize.

HALİL SERGİN

Kitab, hayattır. Kur`an ise hayatın doğruları.


Uludağ Üniversitesi'de okudu
Teknolog Bilgisayar'da çalışıyor


  • Blog Yorumları
  • Facebook Yorumları

0 yorum:

Yorum Gönder

Item Reviewed: Vay ya da yok..! Description: Rating: 5 Reviewed By: Kuran Çalışmaları
Yukarı Git